גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

אדם בן עזרא - השקת אלבום - מופע כפול

ארכיון תאריך: 31 מרץ 2020

משך: שעה וחצי

להופעה ב19:30 פתיחת הדלתות במועדון שבלול ב- 18:00 
להופעה ב22:30 פתיחת הדלתות במועדון שבלול ב-21:15
 שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה

אדם בן עזרא
- מוזיקאי, קונטרבסיסט, מולטי-אינסטרומנטליסט, תופעה מוזיקלית מרתקת - משיק אלבום שלישי!

בן עזרא אוחז בכמה תכונות שעשויות להפוך אותו לאחד המוזיקאים המצליחים והאהובים בדור החדש של הגЧאז הישראליШ בן שלו, גלריה – הארץ
 
באלבום החדש, Hide and Seek (מרץ 2020), אדם בן עזרא ממשיך להרחיב את הטווח המוזיקלי שלו, כשהפעם – בתוך התמהיל העשיר שבאלבום – יש דגש מיוחד לגרוב. האלבום הוקלט על קו ישראל-ניו יורק, בעבודה משותפת עם המפיק איציק פצצתי (נצ'י נצ', ג'ימבו ג'יי, פדרו גראס, אבבה דסה ועוד...) כשבתוך התהליך, אדם בן עזרא מנגן בכל הכלים שלוקחים חלק בהקלטה (מקונטרבס, לכלי מיתר נוספים, כלי נשיפה, כלי הקשה, פסנתר ועוד...).

 תהליך היצירה הוביל לאלבום העשיר והמרשים ביותר של אדם בן עזרא – חיבורים של ג'אז, R'N'B, גרובים מהמזרח התיכון, אנדלוסיה וצפון אפריקה עם מגע של אלקטרוניקה והיפ-הופ. כל אלה מגיעים עם טביעת האצבע הייחודית של אדם בן עזרא, עם עיבודים מורכבים וסוחפים. חוויה מוזיקלית שעשויה לתפוס כל מאזין שיחליט להתמסר לה, גם את מי שמאזין בדרך כלל לחומרים מעולמות שונים בתכלית.

במהלך העשור האחרון, אדם בן עזרא התפתח להיות אחת התופעות המוזיקליות המיוחדות והמרשימות ביותר (בעולם!) בגישה שלו אל הבס (ובעיקר אל הקונטרבס) ככלי לביטוי אישי ואמנותי – הגישה החדשה שלו סחפה קהל ומוזיקאים מכל העולם. עם למעלה מעשרים מיליון (20,000000!) צפיות בקטעי הוידיאו שלו, אדם בן עזרא הוא גם, ללא ספק, תופעת רשת מרתקת.

המוזיקה של אדם בן עזרא מחלחלת ומהדהדת בשנים האחרונות בכל העולם – מה שהוביל לסיבוב של למעלה מ-100 הופעות בשנה החולפת (באירופה, אמריקה ואסיה), כולל מופע פותח מהפנט ל-Snarky Puppy מול אלפי אנשים בפריז. בשנים האחרונות, אדם בן עזרא חלק במות לצד ענקים כמו פט מת'יני, ויקטור ווטן, ריצ'ארד בונה – הבמה הפכה להיות זירה שבה הנוכחות המוזיקלית שלו מקבלת ביטוי עמוק ומרשים. חוויה מסעירה שתופסת קהלים שמגיעים מעולמות מוזיקליים שונים. עםHide and Seek עושה רושם שהמעגלים רק ילכו ויתרחבו.

אל תפספסו!

 

 

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter